zondag 23 november 2008

Embossing


Het is een poosje geleden, maar hier is dan de nieuwe uitdaging. Ga eens lekker embossen! Op mijn tag zijn de stippen (Savvy) gestempeld met Versamark. Met transparant embossingpoeder geembost en met distress-inkten ingesmeerd. De mistletoe is een negatief stempel, ook met transparant geembost. Beetje groen eroverheen gewreven en met witte pen de besjes ingekleurd.

It's been a while, but here's the new challenge. Go wild with embossing! On my tag I stamped the dots (Savvy) with Versamark. Embossed with transparent powder and rubbed with distress-inks. The mistletoe is a negativ stamp, also clear embossed. Rubbed a little green and colored the berries white.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hier is mijn bijdrage.

Tink zei

Hier is mijn bijdrage. Een leuke opdracht, ik heb er veel plezier aan beleefd.

Thea's blog zei

Hoi
Hier mijn bijdrage
http://theablogger.blogspot.com/
gr Thea